Google Ads hirdetésekkel nap mint nap találkozunk. Elegendő, ha használjuk a keresőt. Hogyan tudjuk ezt saját bevételünk növelésére alkalmazni?
Bármilyen terméket vagy szolgáltatást keresünk az interneten, ha azt a keresőben tesszük kulcsszavakat használva, azonnal észleljük a keresési lista tetején és alján a Google Ads hirdetéseket. A Google Ads hirdetéstípusnak rengeteg előnye, ezzel szemben csak egyetlen hátránya van. A sok előny közül kiemelendő, hogy akár aranybányaként is tekinthetünk rá. A hátránya, hogy óriási tapasztalat kell ahhoz, hogy valóban a legtöbbet hozzuk ki belőle.
A Google Ads, mint CPC rendszer
A CPC, tehát kattintás alapú fizetett reklám rendszer révén minimalizálni tudjuk a hirdetési költségeinket, amennyiben az jó kezekben van. Egy jól beállított Ads reklám képes nagyon jó hatásfokkal működni, mely révén sokszorosát termeli meg bevételben a befektetett reklámköltség. Vigyázat! Egy amatőr módon beállított Ads reklám olyan, mint a rulett. Előbb vagy utóbb mindent elveszítünk, anélkül, hogy bármi hasznot hozna. Nem igazán érdemes saját kezűleg kísérletezni, hiszen a kísérleti időszakban igen sok pénzt „eljátszhatunk”. Az igaz, hogy kizárólag a kattintás után fizetünk, de egy rosszul beállított Google Ads hirdetés nem biztos, hogy a saját célközönségünket tereli a weboldalunkra. Ennek pedig nem sok értelme van.
Szakértő kezekben a Google Ads lehet kifejezetten olcsó. Ezért érdemes szakértőhöz fordulni segítségért.
A Google Ads előnyei
Legnagyobb előnye, hogy a szakszerűen beállított hirdetés azonnali bevételt jelent. Abban a pillanatban, ahogy a hirdetés beállításra került, valamint a költségek is be lettek állítva, mi döntünk arról, hogy mikor induljon a hirdetés. Abban a pillanatban, hogy a hirdetésünk megjelent a keresőben, és a célközönségünk látja azt, potenciális vevőkké váltak, és akár perceken belül elkezdődhetnek a vásárlások. Nem lehet azonban eleget hangsúlyozni, hogy mindez kizárólag csak akkor fog megtörténni, ha a hirdetés megfelelően van beállítva. Ellenkező esetben pénznyelővé válik.
A Google Ads pontos mérése
Másik óriási előnye, hogy pontosan mérhetők az eredmények. Régebben elképesztő trükkökhöz kellett folyamodnunk, hogy hozzávetőleges mérési adatokhoz jussunk egy hirdetéssel kapcsolatban. Ebben az esetben erre semmi szükség, hiszen pontosan mérhetők az eredmények. Ezek a hirdetések nemcsak mérhetők, de egészen pontosan analizálhatók is. A Google Analytics segítségével pontosan láthatjuk, hogy a látogatók hogyan viselkednek az oldalon. Ez egy eszközt ad a kezünkbe, hogy folyamatosan javítsuk egy hirdetés, illetve a weboldal egyes aloldalainak hatékonyságát. Soha ezelőtt nem volt ilyen lehetőségünk arra, hogy a legnagyobb mértékben ki tudjuk használni a hirdetést a bevételteremtésre. Ehhez azonban szakértőre van szükség. Óriási tapasztalatot igényel, hogy egy Ads hirdetés költségeit minimalizálni tudjuk, valamint a hatékonyságot ezzel arányosan tovább növeljük.
Ne várjon tovább a kósza látogatókra! Használja ki a Google Ads előnyeit! Juttassa el üzenetét a vásárlóközönségéhez most azonnal és teremtsen bevételt! Szakértő, segítő kezet nyújtunk hozzá!
Miután megkötöttük a szerződést, folyamatosan adjuk a visszajelzést munkánk eredményességéről. Bármilyen szolgáltatást vállalunk, szerződéses garanciát adunk rá, legyen az weboldal készítés, Google My Business menedzsment, Google Ads menedzsment, szövegírás vagy keresőoptimalizálás.