A rendszeres szövegírás szükségessége a hatékony haladás érdekében. De hogyan, és miért önökkel? Elengedhetetlen a folyamatos cikkírás?

Folyamatos szövegírás fontossága - webandseo.hu

Folyamatos szövegírás fontossága a rendszeresen kezelt keresőoptimalizálás mellé.

Miért kell nekem folyamatosan tartalmat generálnom? Ez egy rendszeres kérdés az ügyfelek részéről a konzultáción.
A folyamatos szövegírás, vagy cikkírás részben a Google keresőnek készül. Vegyünk alapul egy 3100-as havi keresési versenyt, ahol a konkurencia már 10 éve folyamatosan kint van az első oldalon. Be kell hozni a lemaradást!

Ebben az esetben ellenőrizzük az alap tartalmakat. Ha nem megfelelő a szövegírás, az első lépés – ez az esetek 70 százalékában így van – egy új weboldal készítése. Sok olyan weboldallal találkozunk, ahol több, mint 10 éves egyedi weblapok, régi a programozás, és az akkori követelményi szint szerint készültek. De sajnos a jelenlegi elvárásnak már nem felelnek meg. Ugyanis ez folyamatosan változik és bővül, és ha a Google keresőben szeretnénk eredményt elérni, ennek meg kell felelni.

A rendszeres szövegírás és folyamatos kezelés pedig a helyezésünk javítását szolgálja. A Google kereső gyakorlatilag olyan, mint egy hatalmas könyvtár. Ha ebbe a könyvtárba csak egy pár lapos füzetet helyezünk, akkor nagy eredményt nem lehet vele produkálni magas keresési verseny esetén. Ezért is fontos a keresőszóhoz mérten a releváns és rendszeres szövegírás.

Ennek köszönhetően nagyban hozzá tudunk járulni, hogy a Google kereső folyamatosan értékesnek találja a weboldalunkat, így javítva annak értékét a rendszerben.

Cégünk a Web and Seo Kft. már több száz cikket tudhat maga mögött, amik sok weboldal besorolásán javítottak az elmúlt időkben. Minden cikkünk egyedi és személyre szabott, ami az ügyféllel egyeztetve és ellenőrizve készül.

Milyen jellegű szövegírás kell a hatékony haladás érdekében?

Elegendő havi szinten egy akció vagy termékleírás? Száz szónál többet nem tudunk írni, mert nincs rá időnk?
A szövegírás cégünk által is készülhet, de találkoztunk már, olyan esetekkel, amikor az ügyfél tökéletesen elő tudta állítani kérésünk szerint a cikkeket, ahogy kértük.

Mindig az adott verseny és a konkurencia határozza meg, milyen sűrűséggel szükségesek a friss tartalmak. Vannak helyzetek, amikor elegendő két hetente egy tartalom, de könnyen lehet olyan eset is, ahol heti két cikk is szükséges. A tartalmak hosszát és a keresőszavak sűrűségét a folyamatos együttműködés keretein belül egyeztetjük ügyfeleinkkel.

A keresőoptimalizálás munkánk szerves részét képviseli, persze ennyiben nem merül ki a feladatunk. Számos más egyéb tényező is szerepet játszik, és persze az idő, ami az egyik legfontosabb ebben az esetben.