Hasznos tanácsok a weboldal készítés során felmerülő kérdésekre, amivel hatékonyabb, ügyfélközpontúbb weblapra tehetünk szert.
Eljött a weboldal készítés ideje a cégem részére, de milyen legyen? Mivel tudom ösztönözni az ügyfeleket, hogy engem válasszanak?
A weboldal készítés mindig egy elgondolkodtató kérdés. Cégünk esetén a cél az, hogy olyan weblap készüljön a megrendelő részére, ami büszkeséggel tölti el. A kinézetet és a színek megválasztását részben befolyásolhatja:
- Milyen szolgáltatást, vagy terméket kínál a cég
- Milyen célközönség részére készül
Persze ezektől el lehet rugaszkodni, de amennyiben az ügyfélszerzés a cél, érdemes meghallgatni pár jó tanácsot a weboldal készítés megkezdése előtt.
A weboldal készítés egyik fontos lépése, hogy milyen információt közlünk, illetve fontos, hogy könnyen áttekinthető legyen.
A honlapunkon feltüntetett információ kincset is érhet, ha az ügyfél megfelelő szintű tájékoztatást kap. A pár soros, rövid információban ne gondolkozzunk, amennyiben vásárlót szeretnénk generálni, hiszen a megfelelő információ és a keresőoptimalizálás szorosan összefonódva működik egymással.
Termékek esetén kiemelt figyelmet kell fordítani a leírásokra és a kellő mennyiségű kép biztosítása is nélkülözhetetlen, ugyanis egy jó kép is képes eladni egy terméket.
Könnyen áttekinthető és letisztult, egyszerűen kezelhető legyen, a túlbonyolított weboldalakkal csak elkergetjük a leendő ügyfeleket. Kiemelten fontos a gyorsaság, az ügyfelek megközelítőleg 70%-a mobiltelefonon keres, ha lassú a weboldalunk, az ügyfélvesztéssel jár.
Weboldal készítés során szintén felmerülő kérdés. Termék és szolgáltatás kontra megfelelő szín választás.
Önökre bízom, biztos jót fognak csinálni. Nem egyszer találkoztunk már ezzel a feladattal, amikor nekünk kell valamit meghatározni. A legfontosabb ebben az esetben, hogy milyen terméket, vagy szolgáltatást kínál az ügyfél, a megrendelők részére:
Ha egy ügyvédi iroda esetét vesszük alapul, jó választás lehet a fehér, fekete, arany szín kombináció. Nem túlzó, de mégis elegáns.
Ha egy pizzéria weboldalát vesszük alapul inkább a vörös és zöld színek ajánlottak a zöld friss és a vörös pedig étvágykeltő hatással bír.
Ha egy könyvelő iroda esetét vesszük alapul, ahol a folyamatos egyeztetés nagy segítséget nyújt, ideális választás lehet a kék, ami hozzájárul a koncentráció javításhoz, és a narancssárga, ami elősegíti a kommunikációt.
Reméljük, hogy sikerült pár hasznos információval segítenünk, ha további kérdése lenne keressen bennünket bizalommal.