Keresőoptimalizálás az akkor jó, ha folyamatos? Mi és milyen módszerrel készül, hogy a folyamat eredményes legyen? Miért érdemes profikra bízni?

Keresőoptimalizálás - weboldal készítés - webandseo.hu

Mi a különbség az egyszeri keresőoptimalizálás és a folyamatos között? Mit és mikor alkalmazunk?

Marketing területén működő cégként elég sokféle helyzettel találkoztunk már, amiben ügyfeleink találták magukat. Voltak olyan helyzetek, ahol csak részlegesen voltak beállítva a weboldalak, de sajnos találkoztunk már olyan weblapokkal is, ahol szinte semmi nem volt elkészítve. Pedig elmondásuk szerint a készítő cég megcsinálta, és nem értik, miért nem jönnek az eredmények?

Nálunk azzal indul a folyamat, hogy mielőtt elkezdődne a keresőoptimalizálás, felmérjük milyen szinten van az adott ügyfél honlapja:

  • Mikor készült a weboldal
  • Milyen tartalmakkal rendelkezik
  • Rendelkezik rendszeres cikkekkel
  • Milyen beállításokat csináltak meg
  • Keresőszó kutatás
  • Konkurencia felmérés

Amennyiben a weboldal minden olyan fontos tényezővel rendelkezik a folyamatos keresőoptimalizáláshoz – amit a keresőszavak versenye megkövetel –, úgy 2 – 3 napon belül ajánlatot adunk, amit személyes, vagy telefonos konzultáció követ.

Abban az esetben, amennyiben úgymond, nulláról kell építkeznünk, fontos alap lépésnek számít:

  • Tematikusan felépített új weboldal készítés
  • Keresőbarát szövegírás
  • Egyszeri keresőoptimalizálás

Miért nem a folyamatos keresőoptimalizálás az első új weboldalak esetén?

Cégünk filozófiájában az ügyfélcentrikus és költséghatékony gondolkodás az alaptétel.
Abban az esetben, ha a keresőoptimalizálást más tevékenységhez szeretnénk hasonlítani, talán az autóversenyzés egy jó példa lehet.

Első osztályban szeretnénk indulni a nagyokkal, de se kocsi, se pilóta, sem pedig szerviz és szerelőcsapat nem áll rendelkezésünkre. Hogyan kezdjünk neki?

Építsünk egy versenyautót, szerezzünk hozzá egy pilótát és támogassuk meg egy szerelő csapattal. Ezután jöhet a tesztelés, a folyamatos javítás a jobb eredmények elérése végett. Csak ezek után lesz értelme elindulni a versenysorozatban.

Az alap keresőoptimalizálás is ezért fontos, mivel meg kell mozgatnunk a Google keresőben az új weboldalt, az új tartalmakkal és beállításokkal, ami három hónapot vesz igénybe.

Az elért eredmények függvényében van értelme tárgyalni a folyamatos együttműködésről. De miért ezzel a struktúrával dolgozunk?

Kis, közepes, nagy verseny. Ezeket mindig a keresőszavak és a versenytársak határozzák meg, de erősebb verseny esetén mindegy, hogy alap, vagy folyamatos keresőoptimalizálással kezdünk nem fogunk gyorsabban eredményt elérni. Mert a keresőoptimalizálás időigényes feladat, de az alap egyszeri költséges beállítással pénzt spórolunk az ügyfélnek.