A keresőoptimalizálás az nem varázslat, de mégis varázslatos eredményeket hozhat az online versenyben. Mert versenyben van mindenki az ügyfelekért.

Mi az a keresőoptimalizálás - webandseo.hu

Mi az a keresőoptimalizálás? Mi értelme van számomra?

A keresőoptimalizálás napjainkban kiemelten fontos és szerves részét képvisel az új ügyfelek számának emelésében.
Hogyan működik és én ebből hogyan tudok profitálni? Ezt a kérdést számtalan beszélgetésnél felteszik, akik még nem jártak ezen a területen. Általában az az elképzelés, vagy feltételezés, hogy az interneten valamit babrálunk, amitől jó lesz a megrendelőnek.

Első körben szeretném konyhanyelven megértetni az ügyféllel, mit miért csinálunk és ő, aki szintén napi szinten használja a Google keresőt, hogyan tud ebből értéket kovácsolni.

A SEO, azaz Search Engine Optimization magyarul keresőoptimalizálás lényege a Google keresőmotorjában való helyezésünk javítása.

Ez képezhet külön részt, de akár egy online marketing csomag részét is képviselheti. De miért is jó a cégem számára a keresőoptimalizálás?

2020 -ban amikor, online világot élünk, fontos a cégünk könnyed láthatósága az aktív keresők, illetve a potenciális megrendelők számára. De hogyan érjük ezt el, mi az, ami szükséges hozzá?

Felsorolunk pár fontos dolgot, ami a követelményi rendszerbe bele tartozik:

  • Tartalom és a keresőoptimalizálás kéz a kézben jár. A tartalmak 70 százalékban a Google keresőmotorjának íródnak, hiszen itt szeretnénk eredményeket elérni. Lehet egyedi a tartalom, de a kulcsszó sűrűségtől és az alap karakterszámtól nem szabad eltérni.

A keresőoptimalizálás nehéz keresőszavak esetén.

Lehetetlen nincs, minden csak idő kérdése. Vannak olyan szavak, amik több tízezres keresési értékkel bírnak, de hogyan lehet ilyenkor labdába rúgni a nagyokkal?

Vannak olyan versenyek, ahol 2-3 évnek is el kell telni, mire kijutunk az első oldalra. Aki ezt nem tudja kivárni, annak adottak az ADS kampány adta lehetőségek. Viszont aki szeretné, hogy 0-24 órában kint legyen az első oldalon, annak érdemes ezt kivárnia.

Ilyen esetekben már fontos fegyvertények:

  • Rendszeres cikkezés
  • Linképítés
  • Social média felületek használata

Ezen kívül sok más tényező is dominál. Reméljük sikerült pár kérdésre választ adnunk, amivel tisztábban látják ennek a szolgáltatásnak a lényegét.