A keresőoptimalizálás az nem varázslat, de mégis varázslatos eredményeket hozhat az online versenyben. Mert versenyben van mindenki az ügyfelekért.
Mi az a keresőoptimalizálás? Mi értelme van számomra?
A keresőoptimalizálás napjainkban kiemelten fontos és szerves részét képvisel az új ügyfelek számának emelésében.
Hogyan működik és én ebből hogyan tudok profitálni? Ezt a kérdést számtalan beszélgetésnél felteszik, akik még nem jártak ezen a területen. Általában az az elképzelés, vagy feltételezés, hogy az interneten valamit babrálunk, amitől jó lesz a megrendelőnek.
Első körben szeretném konyhanyelven megértetni az ügyféllel, mit miért csinálunk és ő, aki szintén napi szinten használja a Google keresőt, hogyan tud ebből értéket kovácsolni.
A SEO, azaz Search Engine Optimization magyarul keresőoptimalizálás lényege a Google keresőmotorjában való helyezésünk javítása.
Ez képezhet külön részt, de akár egy online marketing csomag részét is képviselheti. De miért is jó a cégem számára a keresőoptimalizálás?
2020 -ban amikor, online világot élünk, fontos a cégünk könnyed láthatósága az aktív keresők, illetve a potenciális megrendelők számára. De hogyan érjük ezt el, mi az, ami szükséges hozzá?
Felsorolunk pár fontos dolgot, ami a követelményi rendszerbe bele tartozik:
- Tartalom és a keresőoptimalizálás kéz a kézben jár. A tartalmak 70 százalékban a Google keresőmotorjának íródnak, hiszen itt szeretnénk eredményeket elérni. Lehet egyedi a tartalom, de a kulcsszó sűrűségtől és az alap karakterszámtól nem szabad eltérni.
A keresőoptimalizálás nehéz keresőszavak esetén.
Lehetetlen nincs, minden csak idő kérdése. Vannak olyan szavak, amik több tízezres keresési értékkel bírnak, de hogyan lehet ilyenkor labdába rúgni a nagyokkal?
Vannak olyan versenyek, ahol 2-3 évnek is el kell telni, mire kijutunk az első oldalra. Aki ezt nem tudja kivárni, annak adottak az ADS kampány adta lehetőségek. Viszont aki szeretné, hogy 0-24 órában kint legyen az első oldalon, annak érdemes ezt kivárnia.
Ilyen esetekben már fontos fegyvertények:
- Rendszeres cikkezés
- Linképítés
- Social média felületek használata
Ezen kívül sok más tényező is dominál. Reméljük sikerült pár kérdésre választ adnunk, amivel tisztábban látják ennek a szolgáltatásnak a lényegét.