
Miért fontos az online marketing napjainkban, amikor a digitális korban élünk?
A régebbi időkben, amikor az online marketing, mint fogalom nem volt még gondolatban sem, akkor a minőségi munka hozta az újabb ügyfeleket. A hirdetési lehetőségek is elég szegényesek voltak, ha visszagondolunk például a szaknévsorra, vagy a telefonkönyvre, szórólapokra. Az internet bejövetelével megjelentek a tudakozó portálok, amik eleinte számos kecsegtető lehetőséggel árasztották el az embereket, de a valóságban nagy értékkel nem bírtak.
Ugyanis nem a portálok felületén kerestek a megrendelők, ha nem a Google keresőjében. Innentől beszélhetünk az online marketing kezdetéről. Aki felismerte azt a fontos tényezőt, hogy ha készít weblapot és hirdet a Google-ben, azt meg fogják találni a megrendelők. Sokan éltek is ezzel a lehetőséggel már a kezdeteknél, és ők azóta is sikeres vállalkozások maradtak. Napjainkban mindent online kereséssel kezdünk, legyen az egy szolgáltatás, termék, vagy bármi. Ezeket bármilyen csatornán megtesszük napi szinten, legyen az:
- Google kereső
- Youtube
A lényeg az online marketing elfogadása és használata, hiszen napi szinten több száz, vagy ezer olyan aktív érdeklődőt engedünk el magunk mellett, akik igénybe vennék a szolgáltatásunkat, vagy termékünket, de sajnos nem látják a cégünket. Ma már szállóige, hogy aki nincs jelen az online térben, az nincs is!
Látni és látszódni.
Számtalan olyan beszélgetést tudhatunk magunk mögött, ahol sikerült egy célt megvalósítanunk. Felhívni az ügyfél figyelmét az online jelenlét fontosságára. Ugyanis, ha regisztrálva van a cég a Google rendszerében és van egy weboldala, akkor már az első lépéseket megtette annak érdekében, hogy az esélyét megadja annak, hogy megtalálják a cégét legalább név alapján. A fejlődni kívánó cégek online marketing stratégiai ajánlatot kérnek. De nézzük meg, hogy miben is merül ki, és hogyan működik, miről szól az online marketing? Az online marketing felépítése egy többlépcsős folyamat. Mi az, amivel kezdünk? Hogyan tudunk a hatékonyságra törekedni?
Ha megismerjük:
- Önt és cégét
- mivel foglalkozik
- ki a célpiac
- kik a versenytársak
Ezek fényében már fel lehet építeni egy online marketing stratégiát, mi hogyan és milyen lépésekben készüljön. Minden szolgáltatás és termék más és más stratégiai felépítést igényel. Vannak olyan szegmensek, ahol csak a keresőoptimalizálás, Google My business és ADS kampány lesz sikeres. De vannak olyan területek is, ahol a Facebook és egyéb social média felületek is fontosak lehetnek. Cégünk célja, hogy minden vállalkozásnak segítséget tudjunk adni, hogy sikeresebb működést tudjunk elérni számára. „Az elégedett megrendelőből lesz hosszú távú ügyfél”
Ha eddig nem tudta, mi az online marketing, de szeretne változtatni a nagyobb ismertség érdekében, vagy próbálkozott már, de eddig még nem találta meg a megfelelő partnert, akkor kérje ajánlatunkat és beszéljünk telefonon pár szót, hogy Önnek is segtíhessünk.
Miután megkötöttük a szerződést, folyamatosan adjuk a visszajelzést munkánk eredményességéről. Bármilyen szolgáltatást vállalunk, szerződéses garanciát adunk rá, legyen az weboldal készítés, Google My Business menedzsment, Google Ads menedzsment, szövegírás vagy keresőoptimalizálás.